System płatności mobilnych BLIK jest już dostepny w Naszym Banku . BLIK umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłatę pieniędzy z bankomatów oznaczonych logotypem BLIK. Dodatkowo planowane jest uruchomienie funkcjonalności przelewu z telefonu na telefon.
Wymagania techniczne telefonu:
- system Android w wersji minimum 4.4,
- dostęp do Internetu w momencie aktywacji aplikacji Portfel SGB,
- telefon z funkcją NFC (dotyczy tylko kart mobilnych).
W celu przystępienia do korzystania z systemu płatności BLIK należy:
- Udać się do jednostki Banku i złożyć wniosek o dostęp do usługi (operator Banku wyda 16- cyfrowy identyfikator),
- Aktywować usługę BLIK w aplikacji mobilnej Portfel SGB
Aktywacja usługi BLIK w aplikacji mobilnej Portfel SGB – krok po kroku:
- na urządzeniu mobilnym uruchom aplikację Portfel SGB, w której została zarejestrowana, co najmniej jedna Twoja karta,
- wybierz opcję „Dodaj BLIK” i postępuj zgodnie z poleceniami na ekranie,
- podaj 16-cyfrowy Identyfikator BLIK, (otrzymany z Banku)
- zapoznaj się z treścią regulaminu oraz zaakceptuj go,
- na wskazany powyżej numer telefonu komórkowego otrzymasz SMS z jednorazowym 9 - cyfrowym kodem aktywacyjnym usługi BLIK,
- wprowadź 9 - cyfrowy kod aktywacyjny, który właśnie otrzymałeś z Banku,
- usługa BLIK została aktywowana w aplikacji mobilnej Portfel SGB,
Bezpieczeństwo:
- zadbaj o bezpieczeństwo danych w Twoim telefonie – zainstaluj oprogramowanie antywirusowe,
- nie instaluj na urządzeniu mobilnym nielegalnych, nieznanych programów, otrzymywanych pocztą e-mail lub pobranych ze stron internetowych.
Pamiętaj: Bank nigdy nie wymaga ujawnienia haseł oraz zainstalowania dodatkowego oprogramowania lub certyfikatów.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z usługi BLIK.